Muğla, dünya konseyi üyeliğine seçildi

 

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Genel Kurulu kararıyla 2026-2029 dönemi Dünya Konseyi üyeliğine seçildi. Böylece Muğla, Madrid, Roma, Barselona ve Seul gibi dünyanın önemli kentleriyle birlikte konseyde yer alacak.

Fas'ın Tanca kentinde düzenlenen kongrede konuşan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, "Dünya Kenti Muğla" hedefi doğrultusunda uluslararası iş birliklerini güçlendirmeye devam edeceklerini söyledi.Mustafa Altar Zeyhan

 

DİĞER HABERLER