Vali Akbıyık'tan yargı mensuplarına teşekkür ve başarı dileği

 

 

Muğla Cumhuriyet Başsavcısı Oğuzhan Dönmez, Adli Yargı Adalet Komisyon Başkanı Ercan Arslan ve Başsavcı Vekili Ali Cenk Düzgün, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık'ı ziyaret etti.

Ziyarette, adalet hizmetlerinin işleyişindeki katkılar ve kurumlar arası uyumlu iş birliği ele alındı. Vali Akbıyık, Muğla'ya sundukları hizmetlerden dolayı yargı mensuplarına teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Heyet, görüşmenin ardından iyi dileklerle ziyaretini tamamladı. Mustafa Altar Zeyhan

 

 

 

DİĞER HABERLER