Nüfus müdürlerine "Hizmet Kalitesini Yükseltme Eğitimi" verildi
Muğla İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü tarafından, 13 ilçe nüfus müdürüne yönelik hizmet içi eğitim toplantısı düzenlendi. Muğla Valiliği Özer Türk Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantı, İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Utku Candan başkanlığında yapıldı.
Haber Merkezi
Toplantıda, 2025 yılına ilişkin genel değerlendirme yapılırken; pasaport, sürücü belgesi ve T.C. kimlik kartı işlemleri başta olmak üzere vatandaşlara sunulan hizmetlerin mevcut durumu ele alındı. Ayrıca, hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve personelin çalışma koşullarının iyileştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Öte yandan, Muğla Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Toplantı Salonu'nda evlendirme memurları ve nüfus müdürlerine yönelik bir diğer hizmet içi eğitim toplantısı daha düzenlendi. Bu toplantıda, evlendirme yönetmeliği ve ilgili mevzuat hakkında bilgilendirme yapıldı.
İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Utku Candan tarafından verilen eğitimlerde, uygulamada karşılaşılan eksikliklerin giderilmesi hedeflendi. Eğitim kapsamında; Evlendirme Yönetmeliği'nin yanı sıra Türk Medeni Kanunu, Türk Ceza Kanunu, Umumi Hıfzıssıhha Kanunu, evlendirme memurlarına ilişkin genelge ve talimatlar ile Nüfus Hizmetleri Kanunu detaylı şekilde ele alındı.