Muğlaspor 3 futbolcusu ile daha yollarını ayırdı

Muğlaspor'da yeni sezon kadro yapılanması devam ederken, 1. Lig'e yükselen kulüp birkaç oyuncuyla daha yollarını ayırdı.

Kulübün açıklamasına göre, iki sezon boyunca forma giyen ve iki şampiyonluk yaşayan kanat oyuncusu Mehmet Enes Gök ile birlikte savunma oyuncuları Sırat Yeşilördek ve Yalçın Eycan Kaya da takımdan ayrıldı. Daha önce kaptanlar İsmet (kaleci) ve Mehmet Yiğit'le de vedalaşan Muğlaspor'da ayrılıklar böylece genişlemiş oldu.

Kulüp, oyunculara emekleri için teşekkür ederek kariyerlerinde başarılar diledi. Bu süreç, yeni lig seviyesine çıkış sonrası kadronun yeniden şekillendirildiğini gösteriyor.

Haber Merkezi

DİĞER HABERLER