Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, Siirt'te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası'nda zamana karşı yarışta Türkiye Şampiyonu oldu.
Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından 77 takımdan 242 sporcunun katılımıyla düzenlenen şampiyonada rakiplerini geride bırakan Bulut, altın madalyanın sahibi olarak önemli bir başarıya imza attı.
Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Samet Bulut'u tebrik ederek, Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin spora yaptığı yatırımların ulusal ve uluslararası başarılarla karşılık bulduğunu belirtti.